Update 12-01-2021

Fysiotherapie valt onder zorgberoep en niet onder contactberoep. De praktijk is geopend en de behandelingen kunnen gewoon doorgaan.

Cranio therapie valt onder de complementaire zorg. Vanwege de nieuwe maatregelen zijn de Cranio behandelingen tot 09-02-2021 niet mogelijk.

Voorzorgsmaatregelen:

We volgen in het Centrum de regelgeving en adviezen van VWS en het RIVM.

Wat doen wij:

• In de praktijk worden alleen mensen (patiënten en medewerkers) toegelaten die GEEN symptomen hebben zoals hoesten, niezen, benauwdheid, koorts, (milde) ziekteverschijnselen. Hebt u wel symptomen dan kijken we samen met u hoe u dan behandeld kan worden;
  • We zorgen ervoor dat er zo min mogelijk mensen tegelijk in de wachtruimte zijn.
  • We bewaren met z’n allen zoveel mogelijke de 1,5 meter afstand. Ook in de behandelkamer;
  • Bij behandeling binnen 1,5 meter gebruikt de fysiotherapeut een mondkapje;
  • We houden ons strikter aan de 25 minuten behandeltijd zodat er ruimte is voor hygiënemaatregelen en we op tijd kunnen beginnen met de volgende behandeling;
  • Er worden uitgebreide hygiëne maatregelen getroffen voor zowel de mensen, de materialen als de ruimtes.

Aan u vragen we:

• Desinfecteer de handen bij de ingang.
  • Gebruik een mondkapje in de wachtruimte.
  • Neem een grote handdoek of badlaken  mee voor tijdens de behandeling;
  • Kom zoveel mogelijk op de afgesproken tijd de praktijk binnen om het aantal mensen in de wachtruimte zoveel mogelijk te beperken;
  • Houdt 1,5 meter afstand.